FII TU și nu pretinde că ești altcineva!

8 Oct

Sper că ați avut un weekend plăcut și plin petrecut alături de persoane dragi, în care să vă încărcați bateriile și să fiți pregătiți pentru o nouă săptămână de școală sau de muncă.

Astăzi medităm asupra unor anumite întâmplări în care protagoniștii sunt niște oameni falși, prefăcuți, care mereu îți intră pe sub piele și se pretind a fi ceea ce probabil nu vor fi niciodată, niște persoane demne de încrederea noastră. Sunt foarte sigură că ați întâlnit și voi astfel de tipuri umane care vă dădeau mereu iluzia că sunt prieteni buni, că sunt diplomați sau că sunt adevărați/e domni/doamne, asta până când au făcut ceva sau i-ați auzind spunând niște lucruri care v-au șocat, nefiind obișnuiți cu acel comportament sau limbaj. Vreau să vă spun că și eu am căzut în plasa unei astfel de persoane. La început totul era roz, eram prietene foarte bune, dar toate s-au schimbat când am fost mai atentă la felul ei de a fi. La un moment dat eram sătulă de zâmbetul acela fals și de o privire tăioasă care îi reflecta sufletul, și și acum sunt dar nu am ce face, pentru că o văd zilnic și nu pot realiza cum ceilalți îi sunt căzuți în acea caldă mreje. Tot ce pot face este să aștept să se trezească și ei la realitate. Nu spun neapărat că dacă ești o persoană prefăcută ești foarte rea la interior, căci tu poți fi cea mai plăcută ființă din lumea cu prietenii adevărați. Oricum, poate că și noi am avut mai multe fețe de-a lungul acestei vieți, dar am încercat să le dăm pe toate jos și să o lăsăm pe cea care ne caracterizează cel mai bine deoarece putem fi demascați de alți indivizi fiind prinși într-o capcană în care ne dăm arama pe față.

Concluzia acestei seri este să FII TU și să nu pretinzi că ești altcineva!

Un răspuns to “FII TU și nu pretinde că ești altcineva!”

  1. sandra 8 Octombrie 2012 la 08:51 #

    sincera sa fiu si eu am trecut printr’o astfel de experienta…in momentul acela m’ am simtit ca si cum as fi lovita de un hot cu o bâtă mmiseleste pe la spaate.este o experienta dureeroasa credeti’ma.pe ea sincera sa fiu cred ca o duruto d la inceput fix in cur…scuzati’mi expresia,dar stiu cel mai bine cum am fost eu pacalita atata timp.cel mai tare ma doare nu ca am pierdut o prietena ci pur si simplu ca m ‘am lasat pacalita de o persoana asa de jalnica….inainte sa ma imprietenessc cu ea sau in timp ce eram prietene puteam sa’mi deschid ochii sa vad cum
    este…sincer imi pare rau ca nu am fost atenta,dar de acum voi fi mai atenta la prietenii pe care mi fac :)!
    urati’mi succes!!!! ::)

    Apreciază

Lasă un răspuns

