Notă

Frumusețea din prag de an nou!

28 Dec

download (1)

Știu că a trecut ceva timp de când nu am mai postat ceva și îmi pare rău. Nu am să încep să mă scuz sau altceva ci pur și simplu voi scrie.

Iată că încă un frumos an al vieții noastre e pe cale să se încheie, dar unul mai bun îi va lua locul.

Poate că e timpul să ne gândim la ce am greșit și să găsim soluții pentru a nu mai repeta aceleași greșeli, poate că trebuie să vadem ce lucruri bune am realizat și să le continuăm. 

E timpul să ne mulțumim cu ce avem, să ne înconjurăm de cei iubiți și să ne deschidem inimile.

Trebuie să avem mai multă încredere în noi fiindcă suntem oameni frumoși, toți avem o poveste de împărtășit, toți avem acelas țel: fericirea!

Așa că e timpul să învățam să acceptăm ce avem, inclusiv pe noi înșine!

Sper să ne auzim la anul cu bine și să îmi împărtășiți experiențele voastre cele mai frumoase din 2013!

Vă pup și vă îmbrățișez!

Lasă un răspuns

