Caut noi teme sau sugestii….

4 Sep

Salutări tuturor!
Mă bucur că citiți acest blog, sper că vă place și vă aștept opiniile în comentarii.
Pentru că îmi face plăcere să scriu și fiindcă voi, cititorii mei dragi, contați mult, vreau să veniți voi cu subiectele unor viitoare postări. Astfel, îmi doresc să aflu direct de la voi ce teme vă interesează sau dacă aveți idei referitoare la structura articolelor ( ex: texte ,pe o anumită temă,întinse pe mai multe postări, povestiri etc.)
Vă aștept toate aceste păreri într-un comentariu la această postare sau pe Facebook.

2 răspunsuri to “Caut noi teme sau sugestii….”

  1. Ionut 9 Septembrie 2014 la 07:28 #

    Calatorii, muzica, dar fara prea mult can-can sau copy/paste.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mureşan Marina 9 Septembrie 2014 la 12:52 #

      Multumesc pentru sugestii. Deja am inceput sa scriu despre o excursie in Republica Dominicana, pe care te invit sa le citesti daca nu ai facut-o deja. Cine stie? Poate voi mai descrie si altele.

      Apreciază

Lasă un răspuns

