Frumoasa călătorie în Republica Dominicană- Partea I

6 Sep

DSCF2556
Am decis să scriu astăzi depre o călătorie superbă în care am avut onoarea să merg, genul de excursie „o data-n viață”. După cum se înțelege și din titlu, locul minunat vizitat a fost Punta Cana, o stațiune a Republicii (țara insulară a Americii Centrale, care împarte teritoriul insulei cu Haiti, a cărei capitală este Santo Domingo).
Excursia a început în data de 31 martie 2014 și s-a încheiat în 8 aprilie. A fost un drum lung din România până la insulă dar a meritat fiecare minut al celor 12 ore totale de zbor (3 până la Madrid, unde am avut escală, și 9 până în Dominicană).
La aterizarea în Republică a fost șocant: aerul era atât de umed că abia respirai, mai ales după ce am stat în aerul condiționat al avionului,, căldură puternică, aeroportul foarte rustic ( în comparație cu terminalul de plecări care parcă făcea parte din altă lume) cu acoperiș de stuf și ventilatoare vechi cu palete. Eram speriată și mă tot gândeam unde am ajuns; îmi cream deja niște imagini în minte de nedescris cu locul cazări (noroc că s-au infirmat temerile mele).
Am avut norocul de a fi întâmpinați de un ghid care ne-a dat informații despre țară, pachetele cu diverse activități pe care le puteam face acolo, ne-a arătat autobusul spre resort șamd. Ajunși la resort am rămas mută de uimire: atâția oameni din toate colțurile lumii, diverse limbi, imensitatea spațiului care urma să ne fie casă o săptămâna, muzică, culoare – tot ce îți puteai dori pentru a avea o vacanță reușită. Dar eu voiam să văd și să simt oceanul (Atlantic) cu valurile sale. Așadar, după cazare și niște gustări am mers țintă la el să îl salutăm. Sunetul valurilor care se spărgeau era superb, la fel ca și nisipul ce se scurgea printre degete, un nisip atât de moale care în combinație cu apa călduță a mării scăldată de razele lunii nu te mai lăsa să pleci. Eram prinsă în mreaja locului și așteptam cu nerăbdare să fie zi și să mă pot bucura deplin de mare.

Lasă un răspuns

