Despre cum admirația îți poate schimba viața…

14 Sep

images (6)

Scriu acest articol din dorința de a împărtăși cu voi niște gânduri,simple păreri. Nu sunt vreo expertă, scriu doar depre ceea ce cred, depsre ceea ce simt, despre ceea ce văd în jurul meu.Îmi exprim doar propriile convingeri care reprezintă defapt suma tuturor experiențelor trăite de mine.
Unul din cele mai frumoase sentimente pe care le-am trăit este admirația.Am admirat până în prezent numeroase perosoane, dar niciuna nu a fost ,,aleasa” la întâmplare.Le-am selectat riguros, după un set bine-stabilit de valori și i-am respectat,i-am iubit și m-am lăsat inspirată de aceștia.
Consider că pentru evoluția noastră e necesar să ai în jurul tău, persoane pe care să te inspire, de la care să ai ce să înveți, oameni care au ce oferi lumii prin ceea ce știu,ceea ce fac și ceea ce gândesc și cel mai important prin ceea ce sunt.
Însă nu încurajez imitația care mi se pare înjositoare și te transformă într-o copie ieftină,deoarece ,,falsul” nu e niciodată la fel de bun ca originalul.
Scopul vieții este să afli cine ești tu, nu cum sunt alții, dar e bine să mai ,,pleci” urechea, sau mai bine zis privirea și spre cei din jurul.Nu de altă dar poate vezi ceva ce-ți place,ce îți surâde sau se potrivește cu ceea ce ești.
Nu poți admira o trăsătură în cineva fără să ai chiar tu potențialul de a dezvolta acea trăsătură.Atunci e bine de realizat că cei ce ne înconjoară sunt niște oglinzi.Așa că da-ți voie să adimiri oameni buni și frumoși la suflet căci și tu ai în suflet aceste calități.
Permițându-ți să renunți la a-i judeca pe ceilalți și să-i bârfești ajungi să îi privești cu alți ochi.În acel moment nu se ,,modifica” doar ei în față ta ci se schimbă și propria percepție de șine.
Renunță la comparație pentru că ucide.Nu ajută la absolut nimic, doar îți cioparteste încrederea în ține.Fiecare din noi este diferit, nu suntem înzestrați cu aceleași calități și defecte căci altfel ar fi o lume monotonă.
Cu cât ești mai bun vis-a-vis de cei dragi și cu cât iei ce e mai prețios de la ei cu atât viață ta va fi mai armonioasă, mai senină și mai plină de bucuri.

Lasă un răspuns

