Povestea ştampilei mele

11 Oct

Într-o eră a comunicării virtuale, a oamenilor ocupați, preocupați de carieră, când se promovează cu succes idea de turmă și îți este ,,recomandat”€™ ca nu cumva să ieși din rând, puțini sunt aceea care au curajul și îndrăznesc să-i părăsească și să de depărteze de ceilalți, să fie ei înșiși și să se bucure de cine sunt.

Trăiesti într-o lume în care este aplaudat dacă reușești să rămâi invizibil, să supraviețuiești făcându-i pe alții fericiți și atent ca nu cumva să calci pe o potecă care nu ar fi bine văzută de societate. Ești încurajat să rămâi în linie la coadă, dar, cel puțin, ți se dă dreptul să visezi la viața pe care ai putea să o ai dacă ai îndrăzni să iei TU propriile decizii.

Felicitări celor care au reușit să facă această lume mai bună și mai frumoasă prin ceea ce sunt ei cu adevărat căci sunt persoane ce vor lăsa o amprentă în lume.

Colop România a reușit să înainteze, să iasă la lumină și să facă diferența fiind lider de piață în distribuția ștampilelor în România, cu o experiență de 15 ani. Din dorința de a satisface cât mai bine dorințele și așteptările consumatorilor Colop România a făcut în acest an pasul cel mare și anume lansarea lui Printer G7. Noua generație de ștampile dreptunghiulare care impresionează atât prin dezvoltarea design-ul unic și modern cât și prin numeroasele îmbunătățiri și inovații tehnice.

Principalul atu al noului printer este reprezentat de fereastra XXL care îți conferă oprtunitatea la o personalizare FĂRĂ LIMITE, după bunul tău plac.

Mă bucur enorm că am șansa să-mi particularizez propria ștampilă exact așa cum îmi doresc eu, fără granițe și ceea ce eu vreau va ,,ajunge acolo”€™, pe ștampilă, nu va rămâne la stadiul de ,,vis”.

Deoarece în relațiile profesionale ajungi să-ți cunoști colegii, șefii sau partenerii atât de puțin din prisma vieții personale, mi se pare o oprtunitate uriașă să ,, spui€™”€™ discret, în aparență, ceva despre tine, despre viața ta, despre bucuriile sau realizările tale.

Personal nu știu dacă m-aș putea rezuma la alegerea unei singure ștampile, dar cu siguranță design-ul ei ar fi unul inedit, care în puține imagini să accentueze exact ceea ce mă reprezintă pe mine. Ăsta ar putea fi primul meu tatuaj, prima mea interacțiune cu marea, o imagine de la majoratul meu înconjurată de toți oamenii dragi mie, zâmbetul meu, sau alte lucruri care mă fac unică…care mă fac să fiu EU. Nu pot fi decât recunoscătoare lui Colop România pentru șansa oferită a milioane de oameni să se exprime exact cum simt, exact cum sunt, exact cum vor…

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2014!

Lasă un răspuns

