Parc de Aventură la Straja

21 Oct

De foarte multă vreme în doresc să încerc lucruri noi, să experimentez, dar nu de puține ori am evitat acest lucru…de frică.

Însă, anul acesta, mi-am promis mie însami o schimbare în aceasta percepție, și când îmi fac mie o promisiune nu există să nu o duc la bun sfârșit. Am tot început să mă documentez, să caut, să văd ce sporturi extreme aș putea practica, ce mi s-ar potrivi.

Sunt convinsă că nu întâmplător am găsit ceea ce cred că mi-ar veni ca o mănușă. Ceva distractiv, extrem, dar în limitele siguranței, unde îmi pot lua gașca. Ce poate fi mai frumos?

Ca să nu vă mai țin în suspans, vorbesc despre Parcul de Aventură de la Straja, deschis recent și la noi în țărișoara, accesibil fiecărui buget. Intrarea echivalează cu o cafea ( tarifele de intrare sunt: pentru copii 10lei, adulți 15lei și grupuri 5 lei indiferent de vârstă- așa că adu-ți prietenii și să înceapă distracția).  Așadar, nu aveți voie să mai găsiți scuze să nu faceți azi ceea ce vă doriți de mult.

Vila Alpin din Straja, vă sare în ajutor cu condiții de 3 stele, amplasare în proximitatea pârtiilor de schii și la cateva minute de mers până la Parcul de Aventură.

Straja, o zonă execelenta de vizitat, indiferent de perioada anului promite să impresioneze atât prin peisaje cât și prin multitudinea de activități care vă stau la dispoziție. Un loc frumos de joacă pentru copii care vor pleca transformați de această experiență și vă vor mulțumi din plin de oportunitate, dar și pentru voi, părinții lor care veți uita pentru  câteva zile de griji și de resopnsabilitai și o să râdeți și glumiți cot la cot cu cei mici. Cât pentru voi, tinerii, care deja v-ați plictisit de aceleași cluburi și discoteci și căutați ceva nou de alungat plictiseala, Parcul de Aventură este soluția.

Pentru că personal încă nu am reușit să ajung, având oprtunitatea să scriu despre acesta, tema a venit și cu documentarea…de unde dacă nu de la bunii mei prieteni care deja au fost la Straja, au vizitat Parcul de Aventură și s-au întors cu detalii picante care mă fac să-mi pun deja hainele în bagaj, de nerabdare sa merg in vacanta la Straja. Îmi imaginez ca nu poate fi altfel decât minunat. Ce poate să fie mai încântător decât să-ți depășești limitele, să vezi ce poți, cât poți- aici intervine autocunoașterea atât de importantă pentru evoluția noastră. Câteva zile petrecute în natură, în aer curat, departe de zgomotul orașului și de poluarea acestuia. Momente frumoase de deconectare, de liniște și pace sufletească împletite cu senzațiile maxime ale distracției.,

Cazarea e la un telefon distanță, gata sa-ti ofere un sejur de vis la Straja.< a href=” http://www.alpinstraja.ro/„> Vila Alpin </a> te găzduiește cu mare drag, vremea încă ține cu noi și eu  fagaduiesc că mă voi ține de promisiune; pe to do list-ul meu se află in capul listei vizitarea Parcului de Aventură de la Straja.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2014.

2014-07-30-18-33-37

Lasă un răspuns

