Fi special intr-o vacanta nonconformista!

30 Oct

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ma instalez confortabil in fotoliul meu calduros cu o ceasca de ceai fierbinte in maini si privesc la panorama de pe terasa casei mele. Frig, mult frig, pomii aurii ca intr-un fundal de poveste care danseaza din cand in cand alene in bataia vantului ce ne anunta inca o data ca s-a terminat cu soarele, cu zilele toride de vara si cu fustele mini.Nu pot decat sa ma gandesc la acele momente minunate, la rochitele mele pe care am fost nevoita sa le sechestrez undeva in spatele dulapului si sa fac loc puloverelor calduroase ce-mi promit fidele ca ma vor ajuta sa trec cu bine si de acesta iarna.

Imi amintesc cu nostalgia unui copil ce-si aminteste prima zi de scoala, de vacanta petrecuta pe plaiuri insorite, cu nisp fierbinte si fin ca matasea ce imi gadila usor talpile cand paseam inspre iubita mare.Povesti de neuitat, clipe memorabile, fericire adevarta si libertate deplina. Cele mai potrivite cuvinte sa descrie experienta traita la cativa kilometri buni de casa, tocmai in Grecia, o destinatie turistica ce care o recomand cu drag tuturor. Un loc de vis, unde nici macar autostrada nu putea fi plictisitoare si banala ci era presarata de jur imprejur cu leandri turcoaz care te imbatau cu mirosul lor la fiecare popas. Fiecare moment petrecut acolo era magic, pur si simplu nu aveai cum sa te plictisesti, era mereu ceva nou si fascinant de vazut.

Imi amintesc cu mare drag cum mi-am facut niste prieteni minunati, prieteni pe viata, cum rar de intampla sa intalnesti in ziua de azi alaturi de care m-am distrat la maxim si am profitat de fiecare zi.Care mi-au fost tovarasi de drum in aceasta calatorie.A fost ca o vizita in antichitate. M-am lasat fermecata de cascada unde Zeus se scalda alaturi de zeitele sale, o apa plimpede si cristalina, care acuma desi cobora cam timida din faimosul munte Olimp este o atractie turistica foarte atractiva pentru sute de oameni.Un lucru de care am ramas uimita este ca multele Olimp nu este un munte foarte mare sau spectaculos in sine, incomparabil as putea spune cu muntii nostri. Insa ceea ce-i facea ce oameni sa vin in numar atat de mare este atat povestea din spatele lui cat si drumul asfaltat pana la cascada si……..curatenia , nu vedei nimic inafara de verdeata.

Am fost primita cu multa caldura si ospitalitate, am avut conditii execelente, curatenie, room service-ul impecabil si…de mancare nu mai zic. Numai si numai bunatati, am fost o rasfatata.Nu cred ca ti-ar fi putut debita mintea ceva si sa nu gasesti la maxim 10 miunte de merg pe jos.Faza tare, se stie cum e la noi romanul. Cum sa manace el gratarul daca nu are langa si un mujdei traditional, ceea ce la ei nu se foloseste.Insa acest lucru nu a reprezentat o problema, 2 minute pac-pac si romanul isi manca linistit masa cu mujdei…Faptul ca chelnerii stateau in strada si te pofteau la masa in cel putin 3 limbi mi s-a parut extraordinar.Oamenii aia chiar isi dau silinta si pentru ei sintagma ,, clientul nostru, stapanul nostru” e asezata cu sfintenie langa cele 10 Porunci. Te astepti sa mergi in Grecia si grecu’ sa te pofteasca la masa ,,Buna seara! Bine ati venit! ” ???Sincer, am ramas masca. Jos palaria nimic mai mult.

Sambata a fost seara greceasca, festival in toata regula. Ingredientele de baza: se ia cateva bucati de greci, frumosi, aranjati, in portul lo popular, se aduga Zorba grecul si in rest ca la noi : cantec joc si voie buna. Am dansat si noi cu ei, am incercat cel putin (recunosc:)) ), am schimbat cateva vorbe, am degustat din bine-cunoscutul lor Ouzo si m-am infipt in prajituri. Daca ma intrebati in care, raspunsul este in TOATE. Au un gust inconfundabil, divin,rafinat, dulci, acrisoare. dupa placul inimii tale. Oricat incercai sa rezisti tentatiei nu aveai cum. Erau o multimeeee de sortimente, culori. gusturi…ca in rai. Deci pont doamnelor, daca vreti sa tineti dieta, lasati-o balta. Nicio sansa! Eventual puteti compensa cu innotul caci apa este limpede, nu am dat de nico alga si foarteee calda si cu alergatul de dimineata pe plaja pustie.

Echipa CND Turism are misiunea speciala sa afle ce va doriti voi in turism, cu ce v-ar place sa fiti surprinsi, care este pentru voi destinatia ideala personaliza fiecarui buzunar.Voi doar cere-ti si vi se va da.

Tresar doar cand ma gandesc la acele clipe, scriind despre aceasta experieta de neuitat retraiesc odata cu voi acele momente. Nu a fost unul mai bun decat altul, toate au fost speciale in felul lor. De la rasaritul vazut de pe terasa, la apusul vazut in mare, la design-ul caselor foate ingrijite la campurile pline de maslini cat vezi cu ochii, de la orasele incarcate de istorie la piscina ultra-moderna din curtea hotelului.Pentru mine, un sejur de vis….un vis devenit realitate.

Ma las cu toata increderea pe mana celor de la CND Turism sa-mi planifice o vacanta speciala , imi doresc tot destinatii exotice, iar ei se pricep la astefel de lucruri pentru cand soarele decide sa-si faca din nou aparitia, ii las sa ma surprinda si sper ca la anul vremea asta sa va povestesc de o vacanta mai reusita din care sa ma intorc mai bogata spiritual.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

