Povestea parfumului preferat

4 Noi

Când mă gândesc la copilăria mea, îmi vine în minte o față băiețoasă, cu un temperamet puternic care își petrecea cea mai mare parte a timpului alături de băieții de la bloc.N-am fost genul să-i fur mamei fardurile sau parfumurile sau eu stiua…sa-i probez rochiile.Toate au venit la timpul lor.

Cu înaintarea în vârstă am început și eu ca orice adolescentă normală să fiu pecupata de lucruri mai feminine, începeam să mă descopăr. Urmărea curios fiecare prezentă feminine ce intra în viața mea și căutam să învăț de la fiecare cât pot eu de mult. Așa îmi amintesc de vecina de la 9, o femeie frumoasă cochetă, intodeauna aranjată.Puteam să simt pe hol note din parfumul dânsei, atât de rafinat, cu izuri florare și totuși învăluit într-un val de mister.Era o adevărată nebunie.În casa ei, se simțea și mai bine acea aromă, era ceva caracteristc ei. Într-o zi chiar m-a invitat să-mi facă manichiura și m-a lăsat să mă ,,joca€™a€™ cu pafrumurile dânsei. Mi-am zis în sine, ,,Evrikaa”€™ eram super încântată că voi afla cum se numește ,, faimosula€™a€™ parfum. Deja mă gândeam cum să strâng bani să-I achiziționez și eu la rându-mi PRIMUL PARFUM. Din păcate nu am reușit să ghicesc care era.Stăteam ca un copil speriat pe canpea cu un munte de parfumuri cărora deja nu le mai putea simții mirosul și am renunțat.

După câteva luni, chiar înainte de Crăciun, mamă mea, mă dus la cumpărături, si nu orice fel de cumpărături ci primul meu parfum. L-am ales atent și eram inebunita după el.Mă descria perfect, parcă era făcut pentru mine, să mă completze , să mă reprezinte să sublinieze cine sunt EU. L-am folosit timp de 5 ani, sticluță după sticluța n-am vrut să-l shimb nici în ruptul capului.

Când ce să vezi? Într-o dimineață dup ace m-am parfumat, nu mi-a mai plăcut, deloc, am simit că nu mă mai reprezintă. Nu am ezitat și am ales altul care m- a satisfăcut.Deoarece parfumul trebuie să spună ceva despre noi sân e reprezinte , nu sân e facă să părem altcineva.

De curând am descoperit Magazinul OnlineParfum.ro care ne oferă posibilitatea achiziționării de parfumri originale, a href= „Când mă gândesc la copilăria mea, îmi vine în minte o față băiețoasă, cu un temperamet puternic care își petrecea cea mai mare parte a timpului alături de băieții de la bloc.N-am fost genul să-I fur mamei fardurile sau parfumurile sau eu stiu eu sa-i probez rochiile.Toate au venit la timpul lor.Cu înaintarea în vârstă am început și eu ca orice adolescentă normală să fiu pecupata de lucruri mai feminine, începeam să mă descopăr.

Urmăream curioasa fiecare prezentă feminine ce intra în viața mea și căutam să învăț de la fiecare cât pot eu de mult. Așa îmi amintesc de vecina de la 9, o femeie frumoasă cochetă, intodeauna aranjată.Puteam să simt pe hol note din parfumul dânsei, atât de rafinat, cu izuri florare și totuși învăluit într-un val de mister.Era o adevărată nebunie.În casa ei, se simțea și mai bine acea aromă, era ceva caracteristc ei. Într-o zi chiar m-a invitat să-mi facă manichiura și m-a lăsat să mă ,,joca€™a€™ cu pafrumurile dânsei. Mi-am zis în sine, ,,Evrikaa€™a€™era super încântată că voi afla cum se numește ,, faimosula€™a€™ parfum. Deja mă gândeam cum să strâng bani să-I achiziționez și eu la rându-mi PRIMUL PARFUM. Din păcate nu am reușit să ghicesc care era.Stăteam ca un copil speriat pe canpea cu un munte de parfumuri cărora deja nu le mai putea simții mirosul și am renunțat.

După câteva luni, chiar înainte de Crăciun, mamă mea, mă dus la cumpărături, sin u orice fel de cumpărături ci primul meu parfum. L-am ales atent și eram inebunita după el.Mă descria perfect, parcă era făcut pentru mine, să mă completze , să mă reprezinte să sublinieze cine sunt EU. L-am folosit timp de 5 ani, sticluță după sticluța n-am vrut să-l shimb nici în ruptul capului.

Când ce să vezi? Într-o dimineață dup ace m-am parfumat, nu mi-a mai plăcut, deloc, am simit că nu mă mai reprezintă. Nu am ezitat și am ales altul care m- a satisfăcut.Deoarece parfumul trebuie să spună ceva despre noi sân e reprezinte , nu sân e facă să părem altcineva.

De curând am descoperit Magazinul OnlineParfum.ro care ne oferă posibilitatea achiziționării de a href=”http://www.onlineparfum.ro/parfumuri-originale.html” > parfumri originale la prețuri foarte avantajoase și într-un mod foarte comod. Dispunând de o gamă largă de produse pe gustul tuturor clienților săi și un serviciu online performant. Totodată Magazinul OnlineParfum oferă garanția ,,money backa€™a€™ ( returnarea integrală ca contravalorii produselor dacă clienții nu sunt pe deplin mulțumiți). Și-au câștigat încrederea clienților prin livrarea comenzilor promt, correct și cu profesionalism.

Un parfum, este o poveste, este povestea ta, alege-l cu grija!

Un răspuns to “Povestea parfumului preferat”

  1. Mureşan Marina 4 Noiembrie 2014 la 23:14 #

    Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!

    Apreciază

Lasă un răspuns

