Reintoarcerea la EMOTII

23 Noi

O intalnim in fiecare zi, pe strada, la scoala, la locul de munca. Este una din emotiile primare, si totodata cele mai naturale… FURIA !!!
Fie ca ai uitat sa-ti setezi alarma si intarzi la serviciu, sau ti-ai uitat umbrela acasa desi afara ploua cu galeta, ti-ai varsat cafeaua pe camasa preferata, sau ai un deadline pe care ti-e imposibil sa-l duci la bun sfarsit si seful te face ,,lenes/a, dezorganizat/a, PUTOARE” este probabil sa devi furioas/a, Sa te intrebi :De ce mie??? De ce tocmai azi TOATE???MIE???Incerci sa te aduni, sa o iei de la capat poate, poate pe parcurs lucrurile vor merge mai bine, dar furia pur si simplu nu pare sa-ti dea pace…

KOMUNOMO este o comunitate unica, atipica care are ca scop scoaterea oamenilor din online si sa-i reinvete sa traiasca in lumea reala, sa redescopere si chiar sa se redescopere pe sine, sa impartaseasca emotii reale, autentice sa fie originali.

KOMUNOMO e un loc al oamenilor cu pasiuni, cu vise, care sunt interesati si de altceva decat de jocurile de pe Internet. KOMUNOMO este gazda comunitatilor de oameni care isi doresc sa traiasca, sa viseze sa impartaseasca cu ceilalti emotii reale si nu sa le suprime cum o fac majoritea oamenilor sa- si dea voie sa fie imperfecti. KOMUNOMO apasa butonul de pauza si te invita sa traiesti viata la care visezi, sa lasi in urma trecutul si sa te accepti cu bune si cu rele pentru ca pana la urma nimeni nu e perfect.

Daca tu pur si simplu iei glont dupa glont spunandu-le celor din jur ,,Sunt bine!” , ,,Ma simt perfect!!!” ,,Mai bine ca niciodata” nu faci decat sa te autosabotezi prin reprimarea proprilor sentimente, proprilor trairi.

Te simti furios? Frustrat? Nervos? Accepta ceea ce simti, fara  sa incerci sa le bagi sub pres si sa speri ca nimeni nu le va observa. Caci consecintele vor fi mi grave…pentru tine.

Cate masti vrei sa-ti mai pui cand iesi in lume? Masti  pe care le adoptam pentru a raspunde asteptarilor celorlalti si pentru a ne simti ,,integrati” . M-ai ai de unde pune masca peste masca spunand ca te simti super dar tu tocmai ti-ai pierdut slujba, iubita te-a parasit si nu sti ce vei face maine cu viata ta???  Ai tot dreptul sa te simti furios, frustat ,suparat. Este irealist sa pretinzi ca esti ok cand tot ce ai construit se darama in jurul tau.

Nu spun sa cazi in extrema cealalta si sa te plangi non-stop celor din jur si  sa incepi sa pozezi mereu in ipostaza de victima si sa ai pretentia de la cei din jur sa-ti rezolve problemele.

Cel mai bun lucru pe care il poti face, din propria experienta, si crede-ma functioneaza mereu e sa gasesti un prieten care si-a castigat dreptul sa-ti asculte povestea. Destainuie-te lui. Nu esti singura persoana caruia viata nu ii este tocmai roz. Un astefel de prieten asculta fara sa judece, fara sa spuna ,,Ti-am zis eu” ci doar…asculta, arata ca ii pasa. El nu trebuie sa-ti solutioneze problema, dar poate fi alinarea ta, omul in fata caruia sa te descarci de toata furia acumulata, fiinta in fata caruia iti poti da linistit/a jos mastiile fara sa te te simti inferior sau inadecvat.

Al doilea lucru pe care il practic si care imi este adjuvant in viata de zi cu zi este practicarea sportului.Astfel, aleg sa-mi exprim toata furia prin alergare, innot, lovirea unui sac de box, sau de ce nu chiar si o simpla plimbare in care imi limpezesc gandurile, mi-e extrem de utila.

Lumea intreaga ar fi un loc mai bun daca tu, eu si restul am avea curajul sa iesim din case fara masti fara sa ma pretindem ca suntem ceva ce nu suntem fara pretindem ca nu simtim ceea ce simtim si  sa ne fortam un zambet pe fata de fiecare data cand cineva ne intreaba ,,Cum te simti?” Cati dintre noi au curajul sa raspunda ,,Ma simt mizerabil! Sun extrem de obosita, m-am si ingrasat vreo 3 kilograme si urasc cum imi vine rochia, m-am certat cu iubitul si oricat incerc sa recuperez din munca mea raman mereu in urma ??? 99% vor raspunde simplu ,,BINE”.

Te invit sa fii tu intre cei 1% si sa ai curajul sa te expui in fata celorlalti fara teama si sa nu-ti mai suprimi sentimente. Indrazneste sa fii TU!

 

3 răspunsuri to “Reintoarcerea la EMOTII”

  1. Vlad 26 Noiembrie 2014 la 16:16 #

    Un articol foarte fain 😉 !

    Apreciază

  2. Silvia Iordache 27 Noiembrie 2014 la 15:20 #

    vorba cantecului: „oficial imi merge bine… oficial mi-e bine, dar…”

    Apreciază

  3. Silvia Iordache 27 Noiembrie 2014 la 15:21 #

    PS: nu merge linkul

    Apreciază

Lasă un răspuns

