Model de gandire pentru inceput de an

3 Ian

ASTRODEVA

Aceasta este o nouă zi.

Eu sunt un nou eu. Gândesc diferit. Vorbesc diferit. Acţionez diferit. Ceilalţi mă tratează diferit.

sun_greenland

Noua mea lume este o reflexie a noii mele gândiri.
Este o bucurie şi o plăcere să plantez seminţe noi,
Pentru că ştiu că aceste seminţe vor deveni noile mele experienţe de viaţă.
TOTUL ESTE BINE, ÎN LUMEA MEA.
În infinitatea vieţii in care mă aflu, totul este perfect, întreg şi complet.
Mă sprijin şi mă susţin, iar viaţa mă susţine şi ea.
Văd dovezile Legii Supreme, lucrând peste tot în jurul meu şi în fiecare aspect al vieţii mele.
Întăresc tot ceea ce învăţ, într-un mod plăcut, cu bucurie.
Ziua mea începe cu recunoştinţă şi bucurie.
Aştept cu entuziasm aventurile zilei ce începe, ştiind că
Totul este bine, în viaţa mea.
Iubesc cine sunt şi iubesc ceea ce fac.
Sunt expresia vie şi iubitoare, a vieţii.
TOTUL ESTE…

Vezi articol original 339 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

